Հավասար պայմաններ ու ներառական կրթության անհավասար ուղի

«Իմ իրավունքը» ներառական կրթությունը Հայաստանում եւ Կոսովոյում ծրագրի շրջանակներում իրականացված հետազոտությունների արդյունքները, մարդու իրավունքների համատեքստում գրանցած արդյունքները, Շիրակի մարզի 12 կրթական հաստատություններից ծրագրի թիրախ 6 մանկապարտեզներում ֆիզիկական հարմարվածությունն ունեն հետեւյալ պատկերը

  • 4 մանկապարտեզում բացակայում են աստիճանահարթակները/թեքահարթակները
  • 1 մանկապարտեզում առկա բոլոր աստիճանահարթակները/թեքահարթակները ունեն վերանորոգման կարիք
  • Միայն մեկ մանկապարտեզում է առկա ստանդարտներին համապատասխան կառուցված թեքահարթակ
  • 1 մանկապարտեզի համար կառուցվում է նոր շենք, որի կառուցման ընթացքի վերահսկողությունը ստանձնել է Գյումրու համայնքապետարանը
  • Բոլոր մանկապարտեզներում բացակայում են տեսողության խնդիրներ ունեցող անձանց համար նախատեսված ցուցատախտակները:

Ծրագրի 6 դպրոցներում ֆիզիկական հարմարեցվածությունն ունի հետեւյալ պատկերը

  • Բոլոր 6 դպրոցներում բացակայում են տեսողության խնդիրներ ունեցող անձանց համար նախատեսված բրալյան նշագրումները
  • 5դպրոցներն ունեն մուտքի թեքահարթակների վերանորոգման կարիք
  • 1դպրոց ունի բակի մուտքի թեքահարթակների վերանորոգման կարիք

Իրականացված հետազոտությունները ի հայտ են բերել մի շարք խնդիրներ, որոնք ուղղակիորեն կապված են մարդու իրավունքների ոչ լիարժեք իրացման եւ ՀՀ կողմից միջազգայնորեն ստանձնած պարտավորությունների ոչ լիարժեք կատարման հետ:

 

Related posts

Սուրեն Պապիկյանը ոչ ֆորմալ հանդիպումներ է ունեցել ՄԱԿ-ի խաղաղապահության նախարարական հանդիպման մասնակիցների հետ

Հայաստանի և Լյուքսեմբուրգի ԱԳ նախարարներն անդրադարձել են միջազգային և տարածաշրջանային զարգացումներին

Վարչապետը կարևորել է Հայաստան-ԵՄ հարաբերությունների զարգացումը և ընդգծել ՀՀ կառավարության հանձնառությունը՝ խորացնելու համագործակցությունը