Ի՞նչ մարտահրավերների առաջ են կանգնած հեռուստաընկերությունները

Հեռուսաընկերությունների կողմից պարտքերի գոյացումն ունի իր պատճառները. օրինակ գովազդի մասին օրենքում եղան փոփոխություններ, այն է՝ արգելվեց շահումով խաղերի գովազդը, փոփոխությունը գնահատվեց դրական, բայց պետք էր նկատի ունենալ, որ հեռուստաընկերությունները լիցենզիա ստանալու համար դիմելիս հաշվի էին առել, որ ներկայացված ծախսերը հնարավոր կլինի փակել նաև գովազդից ստացած եկամուտով: Ի թիվս այլ գործոնների, ստեղծված ֆինանսական բարդ իրադրության մեջ հարց է առաջանում ինչպե՞ս և ի՞նչ միջոցներով հեռուստաընկերությունները պետք է ստեղծեն հանրօգուտ՝ այն է մշակութային, կրթական, սպորտային և բազմաթիվ ոլորտների վերաբերող հաղորդումներ:

Related posts

Կան կալանավորվածներ. ՔԿ-ն՝ «Տաշիր գրուպ»-ի գլխավոր գրասենյակում իրականացված խուզարկությունների մասին

Վարչապետը հրաժեշտի հանդիպում է ունեցել Շվեդիայի դեսպանի հետ

Ակտիվ շինարարություն Արթիկում, բայց ոչ առանց խոչընդոտների